Algemene administratie

 

Heb je geen zicht meer op je mails, liggen de enveloppen nog ongeopend op je te wachten, of wachten er nog klanten op offertes of een afspraak? Liggen er nog stapels papieren klaar om geklasseerd te worden? Al deze zaken en nog meer van de alledaagse administratie neem ik graag van je over en zorg ervoor dat dit continu wordt bijgewerkt. Zeg vaarwel tegen de chaos! Dit kan aan een tempo zoals we samen op voorhand afspreken. Is dit dagelijks, wekelijks, maandelijks of op afroep? Alles is mogelijk. 

 

  • Agendabeheer
  • Planning opvolgen 
  • Telefonische contacten onderhouden
  • CRM opvolgen
  • Klassement
  • Opstellen van huis huisreglement
  • Digitalisering van documenten
  • Teksten uittypen 
  • Nalezen en aanpassen van teksten: persbericht, jaarverslag, brochure, websiteteksten enzovoort. 
  • Presentaties opmaken 
  • Specifieke opdrachten